HEMŞEHRİMİZ ERZİNCAN’A BAŞSAVCI OLDU

Okuduğunuz haber
CADDELERDE SÜRELİ PARK UYGULAMASI BAŞLADI

ZEHRA YAĞAR VEFAT ETTİ

Anasayfa   /    Gündem    /    CADDELERDE SÜRELİ PARK UYGULAMASI BAŞLADI

CADDELERDE SÜRELİ PARK UYGULAMASI BAŞLADI

Çorum Belediyesi tarafından şehir merkezindeki trafik ve parklanma yoğunluğunu azaltmak amacıyla Gazi ve İnönü Caddesi’nde 15 dakikalık süreli park uygulaması hayata geçirildi.

GÜNDEM      16 Haziran 2026 - 17:24     0

CADDELERDE SÜRELİ PARK UYGULAMASI BAŞLADI

Çorum Belediyesi tarafından şehir merkezindeki trafik ve parklanma yoğunluğunu azaltmak amacıyla Gazi ve İnönü Caddesi’nde 15 dakikalık süreli park uygulaması hayata geçirildi.

Uygulama kapsamında belirlenen güzergâhlarda araçlar için 15 dakikalık ücretsiz park süresi uygulanmaya başladı.

Yeni uygulama kapsamında Atatürk Lisesi ile Anitta Otel arasındaki güzergâhta, hafta içi ve hafta sonu 07.00-20.00 saatleri arasında araçlar ilk 15 dakika boyunca ücretsiz olarak park edebilecek.

Belirlenen sürenin aşılması durumunda ise Elektronik Denetim Sistemi (EDS) tarafından otomatik olarak cezai işlem uygulanacak.

YORUM EKLEYİN

X

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen ziyaretçilere aittir.

X

Habere hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.

GÜNÜN MANŞETLERİ

FOTO GALERİ